2009年10月2日 星期五

你可以再靠近一點

嗯 ....... (迷迷糊糊狀 ) 馬麻你又在我睡搞搞時, 碎碎唸什麼 ? (仍瞇著眼) 睡美容覺是很重要的咧.... ..

啊??? 喔...... 不過是我右手的小手套, 在揉臉時掉在左臉頰嘛......瞧, 我在在睡夢中仍謹守馬麻你對整齊儀表的要求, 連掉個手套也要掉得如此平整.................

什麼? 笑一個 ??? 馬麻你又來了, 每次都是在我半夢半醒時, 要我做一些高難度表情...........

好啦! 好啦 ! 誰叫我還得靠你才有奶奶喝.................

如何 ??? 這樣笑可以了吧 ! 我可是一面睡一面笑的咧 (弟弟美眉千萬不可仿傚, 皓皓我是有練過的)


2 則留言:

  1. Hullo Choon yan n Derek n hao hao!
    Thks 4 sharing your yuanbdiary with us. Hao is really very cute! :) pls do upload more photos of him next time. My mum sends her regards to your family also! Take good care & chat again soon. :) love, huiwen, Edwin & xi en

    回覆刪除
  2. Hi Evelyn Ah-yi :) Thanks for visiting my blog.
    Ok, I will ask my PA to upload more photos and essays. Must ask her to work harder (she spend most of her time to sleep le). Emmm........must cut her pay.

    Pls upload Xi En didi's photos as well. I will ask my PA to visit your blog as often as possible.


    Cheers,
    Yuan B

    回覆刪除